14 Ekim 2012 Pazar

Selda & Anadolu Pop Rock

Moğollar'la ilk grup çalışması fiyasko ile sonuçlanan Selda Anadolu Pop'un diğer bir "köklü" grubu olan Kardaşlar ve yeni kurulmuş olan Dadaşlar ile çalışmaya başladı. Önce Dadaşlar ile "Nem Kaldı - Rabbim Ne İdim Ne Oldum" 45liği için stüdyoyo girip müthiş bir Anadolu Pop plağı çıkardı, ardından Kardaşlar ile hem konser hem plak kaydı yapmak için anlaştı. Kardaşlar ile "Anayasso" isimli parçayı kaydedip yirmi bir günlük bir Anadolu turnesine çıkan Selda, turnenin onuncu günü Finike'de bu ayrılığa bir son verdi. Kardaşlar İstanbul'a dönerken, Selda turneyi, turnenin orkestrasıyla tamamlamak zorunda kaldı. Hey dergisinin telefonla ulaştığı Selda konu hakkında şunu dedi: "Kısa zaman da olsa, birlikte çalıştığımız Kardaşlar için yakışıksız sözler söylemek istemiyorum. Fakat özellikle baterist Cengiz'in kaprisleri artık dayanılır gibi değildi. Nitekim dayanamadım". Selda Kardaşlar ile kaydettiği Anayasso'nun diğer yüzüne Bad-ı Sabah'ı ekleyerek Yavuz Plak'dan çıkan son 45liğini yayınladı. Bana göre Nem Kaldı Türk Müzik Tarihinin Efsane parçalarından bir tanesidir, mutlaka dinlemek gerekiyor, bilenlerin bilmeyenlere dinletmesi gerekiyor.
Selda ve Dadaşlar - Nem Kaldı & Rabbim Neydim Ne Oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder